Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТолочко, О. І.uk
dc.contributor.authorБовкунович, В. С.uk
dc.contributor.authorСопіга, М. В.uk
dc.date.accessioned2018-06-20T07:06:54Z
dc.date.available2018-06-20T07:06:54Z
dc.date.issued2017-10
dc.identifier.citationТолочко О. І. Структурна реалізація системи тризонного регулювання швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керування [Текст] / О. І. Толочко, В. С. Бовкунович, М. В. Сопіга // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 5. – С. 101-107.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22244
dc.description.abstractЗапропоновано нову структурну реалізацію системи тризонного регулювання швидкості системи електропривода на базі синхронного двигуна з постійними магнітами з використанням оптимальних стратегій керування «Максимальний момент на ампер» та «Максимальний ампер на вольт», в якій підтримка напруги статора на максимально припустимому рівні здійснюється не за допомогою додаткового контуру напруги, а за рахунок подвійного динамічного обмеження моментоутворювальної складової струму статора.uk
dc.description.abstractПредложена новая структурная реализация системы трехзонного регулирования скорости системы электропривода на базе синхронного двигателя с постоянными магнитами при использовании оптимальных стратегий управления «Максимальный момент на ампер» и «Максимальный момент на вольт», в которой поддержка напряжения статора на максимально допустимом уровне осуществляется не с помощью дополнительного контура напряжения, а за счет двойного динамического ограничения моментообразующей составляющей тока статора.ru
dc.description.abstractA new structural implementation of three-zone speed control system of electric drive system based on synchronous motor with permanent magnets has been proposed. It uses optimal control strategies "Maximum torque per ampere" and "Maximum torque per volt", in which the support of stator voltage at the maximally acceptable level is carried out not with additional voltage circuit, but due to the double dynamic limitation of the moment-forming component of the stator current.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 5 : 101-107.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2130
dc.subjectелектроприводuk
dc.subjectсинхронний двигун з постійними магнітамиuk
dc.subjectтризонне регулювання швидкостіuk
dc.subjectоптимальні стратегії керуванняuk
dc.subjectобмеження координатuk
dc.subjectэлектроприводru
dc.subjectсинхронный двигатель с постоянными магнитамиru
dc.subjectрехзонное регулирования скоростиru
dc.subjectоптимальные стратегии управленияru
dc.subjectограничение координатru
dc.subjectelectric driveen
dc.subjectsynchronous motor with permanent magnetsen
dc.subjectthree-zone speed controlen
dc.subjectoptimal control strategiesen
dc.subjectcoordinate restrictionsen
dc.titleСтруктурна реалізація системи тризонного регулювання швидкості синхронного двигуна з постійними магнітами при використанні оптимальних стратегій керуванняuk
dc.title.alternativeСтруктурная реализация системы трехзонного регулирования скорости синхронного двигателя с постоянными магнитами при использовании оптимальных стратегий управленияru
dc.title.alternativeStructural Implementation of Three-Zone Speed Control System of Synchronous Motor with Permanent Magnets Using Optimal Control Strategiesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc621.313


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію