Аналіз впливу кривої намагнічування на процеси ослаблення поля в асинхронних векторно-керованих електроприводах
Abstract
Розглянуті результати дослідження впливу нелінійності кривої намагнічування на процеси керування моментом та модулем вектора потокозчеплення асинхронного двигуна за використання алгоритму непрямого векторного керування з орієнтацією за вектором потокозчеплення ротора. Розглянуто роботу алгоритму в режимі ослаблення поля та вплив насичення двигуна на процеси керування в зоні ослаблення поля. Результати, отримані шляхом математичного моделювання, підтверджують необхідність врахування нелінійності кривої намагнічування під час роботи двигуна в другій зоні. Представлены результаты исследования влияния нелинейности кривой намагничивания на процессы управления моментом и модулем вектора потокосцепления асинхронного двигателя при использовании алгоритма косвенного векторного управления с ориентацией по вектору потокосцепления ротора. Рассмотрена работа алгоритма в режиме ослабления поля и влияние насыщения двигателя на процессы управления в зоне ослабления поля. Результаты, полученные путем математического моделирования, подтверждают необходимость учета нелинейности кривой намагничивания при работе двигателя во второй зоне. The paper presents the results of the study of influence of nonlinearity of the magnetization curve on the processes of controlling the torque and the flux vector module using the Indirect Field-Oriented Torque Control algorithm of Induction Motor. The work of the algorithm in the field weakening mode and the effect of saturation of the motor on the control processes in the field weakening region have been considered. The results obtained by mathematical modeling confirm the need to take into account the nonlinearity of the magnetization curve when the induction motor works in the field weakening region.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22290