Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі
Abstract
Змодельовано та досліджено процес розповсюдження реклами шляхом комунікації в межах заданої цільової аудиторії. Використано підходи, що базуються на моделях соціальної та фізичної аналогій процесів обміну інформацією у соціальній мережі. Результати отримано для визначеного рівня взаємної довіри користувачів та заданого порогу сприйнятливості до реклами в осіб цільової аудиторії, а також на основі використання моделей дифузії інформації у соціальній групі. Смоделирован и исследован процесс распространения рекламы путем коммуникации в рамках заданной целевой аудитории. Использованы подходы, базирующиеся на моделях социальной и физической аналогий процессов обмена информацией в социальной сети. Результаты получены для определенного уровня взаимного доверия пользователей и заданного порога восприимчивости к рекламе участников целевой аудитории, а также на основе использования моделей диффузии информации в социальной группе. In this article a process of the advertisement spreading via communications within a given target audience and without means of mass media has been modeled and studied. There has been used a model that describes the process of communication within the group, so that more users will be interested in advertised product. The proposed models have been formed based on the method of formalizing the processes of penetration (spread) of the influence of advertising on a given target audience. Approaches based on models of social and physical analogies of information exchange processes in the social network have been used.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22436