Удосконалення алгоритму z-буферизації
Abstract
У доповіді запропоновано удосконалення алгоритму z–буферізації з використанням
ієрархічного розбиття полігона по середній точці та порівняння значень вершин та середньої
точки полігона зі значеннями z-буфера, що забезпечує зменшення кількості порівнянь z-
координат, і як наслідок, зменшення часу виконання рендерингу тривимірного зображення.
Перевагою даного удосконалення є можливість регулювання швидкості роботи z-буферизації
шляхом зменшення або збільшення кількості ітерацій розбиття полігона. The report proposes an improvement of the z-buffering algorithm using the hierarchical
breakdown of the polygon along the midpoint and compares the values of the vertices and the mean point
of the polygon with z-buffer values, which reduces the quantity of z-coordinates comparisons, and as a
consequence, reduces the rendering time of the three-dimensional image. The advantage of this
improvement is the ability to control the speed of z-buffering by reducing or increasing the quantity of
iterations of the polygon breakdown.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22470