Знання. Освіта. Освіченість - 2018
28.09.2018 – 29.09.2018
Recent Submissions
-
Ґендерна освіта: послідовний поступ до суспільства рівних можливостей
(ВНТУ, 2018)У статті автор аналізує основні тенденції трансформації сучасного суспільства та основного суспільного інституту – освіти. Акцент зроблено на впровадженні ґендерної освіти як способу оптимізувати освітній простір крізь ... -
Як покращити виклад курсу логіки на філософських факультетах: деякі роздуми
(ВНТУ, 2018)В доповіді розглядається філософська та практична методологія викладання курсу логіки філософам. Порівнюються вітчизняні та зарубіжні програми та пропонуються нові ідеї щодо покращення викладання цього курсу. -
Юридична наука ХХІ століття як публічне адміністрування в антикорупційному забезпеченні інноваційного кіберкапіталу України
(ВНТУ, 2018)У статті автори розглядають юридичну науку ХХІ століття як публічне адміністрування в антикорупційному забезпеченні інноваційного кіберкапіталу України. При цьому розкрито зміст юридичної науки щодо публічного управління, ... -
Чи повинна філософія пристосовуватися до змін у системі вищої освіти?
(ВНТУ, 2018)Досліджується проблема збереження філософії в сучасній університетській освіті. Статус обов’язкової дисципліни філософія поступово втрачає, що змушує її пристосовуватися до змін. Але при цьому важливо не втратити головного ... -
Формування професійної мобільності майбутніх фахівців. Гендерний підхід
(ВНТУ, 2018)В статті розглядається необхідність використання гендерного підходу при формуванні професійної мобільності майбутніх фахівців. -
Ценности и компетентности в образовании ХХІ века
(ВНТУ, 2018)В работе рассматриваются основные ценности системы образования, среди которых внимание акцентируется на классическом идеале формирования общей культуры как критерию полноты личности. Такая культура выступает и основой для ... -
Философия образования: дискурсные технологии формирования профессиональных знаний
(ВНТУ, 2018)В работе впервые в общественной мысли славянского мира выделены дискурсные технологии формирования профессиональных знаний с элементами интеграции самообразовательной деятельности творческой личности. Это дает возможность ... -
Філософія в університетській освіті: професія чи покликання
(ВНТУ, 2018)Досліджується проблема місця та потенціалу філософії в університетській освіті за умов її реформування на початку ХХІ століття. В контексті співвідношення філософії як професії та покликання проаналізовано можливості ... -
Університетська наука і когнітивні розриви
(ВНТУ, 2018)Запропоновано пояснення процесів формування, передачі та розповсюдження знань як виправданих істинних переконань із позицій наявності когнітивних розривів між індивідуумом і його текстом або промовою, а також урахування ... -
Трансверсальна самість в епоху глобалізації (до обґрунтування трансформативних стратегій вищої освіти)
(ВНТУ, 2018)Контекст глобальних трансформацій вимагає трансформативних стратегій вищої освіти, спрямованих на формування автономного індивіда, здатного долати ризики та відповідати на виклики глобалізації і становлення інформаціоналізму ... -
Співвідношення понять виховання – соціалізація – інкультурація
(2018)Тези доповіді присвячені визначенню змісту понять виховання, соціалізація та інкультурація та їх змістовому співвідношенню, оскільки воно має важливе значення для практичного застосування у процесі підготовки молоді до ... -
Роль філософії у формуванні сучасного дидактичного процесу
(ВНТУ, 2018)Розглядається роль філософії у формуванні сучасного дидактичного процесу. -
Роль науково-педагогічного колективу у формуванні культури академічної доброчесності студентів
(ВНТУ, 2018)У статті підкреслюється актуальність дослідження наявних практик сприяння академічній доброчесності, зокрема запобігання та протидії плагіату. На підставі проведеного дослідження аналізується характер осмислення протидії ... -
Реконструкция образования «общества знаний»
(ВНТУ, 2018)В статье раскрывается смысло-соразмерная сущность знания, его место в системе информационных ресурсов общества. Эксплицировано содержание «общество знаний». Репрезентирована парадигма образования – ноосферно-информационная, ... -
Процесуальні та структурні закономірності розвитку знання
(ВНТУ, 2018)У тезах доповіді ставляться питання про існування та прояви закономірностей розгортання процесу пізнання, структури знання та їх реальні прояви у когнітивному процесі. Відзначається існування кількох стадій формування ... -
Проблема трансдисциплінарного підходу в українській системі вищої освіти
(ВНТУ, 2018)Проаналізовано сутність феномену трансдисциплінарності та його значення в навчальному процесі, наукових дослідженнях. Визначення зазначеного поняття здійснено крізь призму аналізу організації наукового знання. Розкрито ... -
Про парадигмальні засади реформи освіти в Україні
(ВНТУ, 2018)У статті проводиться аналіз реформи вищої освіти, яка здійснюється в нашій країні. Основна її мета — з'ясування парадигмальних принципів, основних цілей і завдань реформи освіти. Звертається увага на необхідність збереження ... -
Приоритетность образования и «дурное» управление (теория и практика, на примере Украины)
(ВНТУ, 2018)В докладе рассматриваются основные критерии приоритетности образования, его взаимосвязи с другими звеньями общественного воспроизводства, противоречия между теорией и практикой образования за годы независимости Украины, ... -
Педагогічний потенціал книги О. Кедровського «Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математика»
(ВНТУ, 2018)Автори доводять, що історико-філософський і методологічний аналіз розвитку теоретичних систем, здійснений в книзі О.Кедровського «Методы побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математикa» став втіленням ... -
Основні параметри діяльності викладача вищої школи: синергетичний підхід
(ВНТУ, 2018)Автор виділяє та аналізує основні характеристики педагога вищої школи. Використовується синергетичний підхід, тобто особистість педагога розглядається в контексті його різноманітної діяльності, у найбільш значущих ...