Модернізація електропривода буртоукладчика Ш1-ПСМ
Abstract
Розраховано потужність приводного двигуна, вибрано електричну машину – асинхронний двигун з короткозамкненим ротором. Здійснено перевірку за перегрівом та перевантажувальною здатністю, техніко-економічний розрахунок системи електропривода. За результатами розрахунку вибрано систему перетворювач частоти – асинхронний двигун. Розраховано та побудовано механічні характеристики для режимів роботи, розроблено електричну принципову схему електропривода. Здійснено розрахунок динамічних моментів. Для перевірки модернізованої САЕП проведено моделювання в ППП Matlab, а також – перевірка на стійкість та якість. Рассчитано мощность приводного двигателя, выбрано электрическую машину - асинхронный двигатель с короткозамкнутым ротором. Проведена проверка по перегревом и перегрузочной способностью, технико-экономический расчет системы электропривода. По результатам расчета выбрано систему преобразователь частоты - асинхронный двигатель. Рассчитано и построено механические характеристики для режимов работы, разработаны электрическую принципиальную схему электропривода. Произведен расчет динамических моментов. Для проверки модернизированной САЕП проведено моделирование в ППП Matlab, а также - проверка на устойчивость и качество. Calculated drive power of the engine, the electric machine is selected - induction motor with squirrel cage. Done check for overheating and overload capacity, technical-economic calculation of the electric system. For the calculation system selected frequency converter - induction motor. Calculated and built mechanical characteristics for operation modes developed electric concept electric. Done calculation of dynamic moments. To test the upgraded SAEP conducted simulations in PPP Matlab, and - test the stability and quality.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23095