Інформаційне забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства
Abstract
Дипломну роботу присвячено дослідженню теоретико-методологічних та практичних засад формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств. Розглянуто теоретичні засади комплексу маркетингових комунікацій. Уточнено визначення поняття інформаційних технологій та визначено їх роль в організації маркетингової діяльності підприємства. Здійснено порівняльний аналіз методик оцінки стану інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства. Проведено оцінку фінансового стану та стану інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності ПАТ «Сад Поділля». Розроблено заходи з покращення фінансового стану та вдосконалення інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства. The degree work is devoted to the theoretical and practical aspect of relationship marketing in enterprise. The algorithm of relationship formation based on the states theory has been introduced. Here the definition of modern information technologies is offered and it is defined their role in the organization of marketing activities of the company. The comparative analysis of methods of assessment information support of marketing communication is carried out by the company. The estimation of a financial condition and state information support of marketing communication activity is spent by enterprise. Actions for improvement of a financial condition and improving the provision of marketing communication of the company are developed.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23358