• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 7.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування"
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації дипломних робіт за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст»
  • 7.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування"
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Інформаційне забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства

Author
Кухар, А. В.
Date
2016
Metadata
Show full item record
Collections
  • 7.03060101 "Менеджмент організацій і адміністрування" [64]
Abstract
Дипломну роботу присвячено дослідженню теоретико-методологічних та практичних засад формування ефективного комплексу маркетингових комунікацій вітчизняних підприємств. Розглянуто теоретичні засади комплексу маркетингових комунікацій. Уточнено визначення поняття інформаційних технологій та визначено їх роль в організації маркетингової діяльності підприємства. Здійснено порівняльний аналіз методик оцінки стану інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства. Проведено оцінку фінансового стану та стану інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності ПАТ «Сад Поділля». Розроблено заходи з покращення фінансового стану та вдосконалення інформаційного забезпечення маркетингової комунікаційної діяльності підприємства.
 
The degree work is devoted to the theoretical and practical aspect of relationship marketing in enterprise. The algorithm of relationship formation based on the states theory has been introduced. Here the definition of modern information technologies is offered and it is defined their role in the organization of marketing activities of the company. The comparative analysis of methods of assessment information support of marketing communication is carried out by the company. The estimation of a financial condition and state information support of marketing communication activity is spent by enterprise. Actions for improvement of a financial condition and improving the provision of marketing communication of the company are developed.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23358
View/Open
Презентация1.pdf (3.798Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ