Формування вуличного простору з урахуванням впливу сукупності його елементів на психо-емоційний стан водія
Abstract
В даній роботі проаналізовано та систематизовано аспекти вуличного простору,що впливають на психоемоційний стан водія. Також було розглянуто геометричні параметри вулиці, що впливають на емоційний стан водія. Визначено роль зелених насаджень та проведено класифікацію основних геометричних параметрів озеленення вулиці, які впливають на людину. На основі досліджень сформовано графологічну модель сприйняття вулично-дорожньої мережі. Проведений аналіз залежності зміни параметрів зорового поля від швидкості. Виведено рівняння залежності висоти елементів вулиці від відстані до водія за умов найменшого впливу вулиці на нього. Розглянуто озеленення вулиці, як невід’ємну частину вулично-дорожньої мережі, що впливає на емоційний стан водія. Проаналізована існуюча вулично-дорожна ситуація по вулиці вул. Брацлавська м. Вінниці. На основі досліджених даних, відповідно до графологічної моделі сприйняття вулично-дорожньої мережі, проведено реконструкцію вулиці Брацлавська в м. Вінниця. This paper analyzed and systematized aspects of street space, affecting the psycho-emotional state of the driver. It was also considered street geometrical parameters that affect the emotional state of the driver. The role of green spaces and the classification of basic geometrical parameters landscaping streets that affect humans. Based on the research model of perception formed handwriting road network. The analysis of parameters depending visual field on speed. We derive equations depending on the height of the elements of the street on the distance to the driver in conditions outside the least impact on him. The existing street and road situation on the Bratslavska street in Vinnytsya city. Based on research data, according to the model of perception handwriting road network, the reconstruction of streets in Bratslavska street in Vinnytsya city.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23486