Методичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів
Author
Бісікало, О. В.
Паламарчук, Є. А.
Коваленко, О. О.
Федотов, В. О.
Хом'юк, І. В.
Громова, Л. П.
Date
2019Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Методичні рекомендації спрямовані на ознайомлення викладачів ВНТУ з особливостями стандартизованого методу діагностування рівня та структури підготовленості студента. Головна ціль використання традиційних тестів – визначити місце (рейтинг) кожного конкретного студента по відношенню до інших за рівнем виявлених ним при тестуванні знань. Правильно побудований тест являє собою систему завдань, яка дозволяє ефективно виміряти рівень і якісно оцінити структуру підготовленості студента.
Мета видання полягає у наданні практичної допомоги викладачам у складанні правильно побудованих тестових завдань за 3-ма рівнями складності з огляду на технологічні можливості системи Tecт-IQ. В результаті всі студенти виконують одній й ті самі сценарно визначені тестові завдання, в той самий час, в однакових умовах і з однаковими правилами оцінювання результатів. При цьому завдяки методичним і технологічним особливостям стандартизованого методу, що пропонується, недоброчесні способи отримання студентами залікової оцінки за тест виключаються.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23945