Вплив раціонального прогріву двигуна автомобіля на його паливну економічність та екологічні показники
Abstract
Розроблена загальна методика проведення досліджень дозволяє визначити найбільш раціональні способи прогріву двигуна автомобіля в умовах експлуатації. Розроблена математична модель дозволяє оцінити паливну економічність та викиди шкідливих речовин з відпрацьованими газами автомобіля при різних способах прогріву двигуна. Порівняння режиму руху з режимом холостого ходу показує, що тривалість прогрівання до температури масла 60°С становить 5,5 хв., тобто на одну хвилину менше порівняно з режимом холостого ходу. При цьому спостерігається більш різке зниження концентрацій СО, СmНn у першій фазі прогріву. Прогрів у режимі руху дозволяє економити близько 11,5% бензину. Оптимальним з точки зору витрати палива та сумарних масових викидів шкідливих речовин приведених до СО є прогрів автомобіля під навантаженням.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23981