Підвищення ефективності маркетингової діяльності на ПАТ «Вінницька кондитерська фабрика»
Автор
Огородник, А. С.
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюCollections
- 073 "Менеджмент" [4]
Аннотации
В дипломній роботі розглянуто теоретичні та практичні питання підвищення ефективності маркетингової діяльності ПАТ «Вінницька кондитерська фабрика». Розглянуто сутність понять: маркетингова діяльність, управління маркетинговою діяльністю тощо. Досліджено систему управління маркетингової діяльністю на підприємстві.
Розроблено рекомендації з удосконалення маркетингової діяльності та підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Thesis work in the theoretical and practical issues of efficiency of marketing activity of JSC "Vinnitsa Confectionery Factory". The essence of concepts, marketing activities, management of marketing activities and so on. The system of management of marketing activities for the company.
The recommendations to improve marketing performance and efficiency of marketing activities of the company.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24029