Комунікативні основи педагогіки В. О. Сухомлинського
Author
Прищак, М. Д.
Pryschak, M. D.
Прыщак, Н. Д.
Date
2015-11Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Результатом здійсненого в статті аналізу педагогічної теорії В. О. Сухомлинського стало обґрунтування тези про визначення комунікації онтологічною, телеологічною та аксіологічною основою розвитку особистості та методологічною основою педагогіки та освіти в цілому. Незважаючи на те, що В. Сухомлинський не використовував термін «комунікація», він близько підійшов до створення системи педагогічної комунікації. Основою цієї системи є «учень у його взаємодії з зовнішнім та внутрішнім світом» на принципах онтологічно-духовної комунікації. The substantiation of the thesis of ontological definition of communication, teleological and axiological basis of personal de-velopment and methodological basis of pedagogy and education in general has become the result of the analysis of the peda-gogical theory of V. O. Sukhomlynskyi carried out in the article. Despite the fact that V. O. Sukhomlynskyi did not use the term «communication» scientist came close to creating a system of educational communication. The basis of this system is the «ratio in its interaction with the external and internal world» on the basis of ontological and spiritual communication. Результатом проведенного в статье анализа педагогической теории В. А. Сухомлинского стало обоснование тезиса об определении коммуникации онтологической, телеологической и аксиологической основой развития лично-сти и методологической основой педагогики и образования в целом. Несмотря на то, что
В. Сухомлинский не использовал термин «коммуникация», ученый близко подошел к созданию системы педагоги-ческой коммуникации. Основой этой системы есть «ученик в его взаимодействии с внешним и внутренним миром» на принципах онтологически-духовной коммуникации.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2443