Перспективи використання гендерного досвіду сша та Великої Британії у освітньому процесі в Україні
Автор
Дубова, Н. Б.
Клеопа, І. А.
Крупський, Я. В.
Дата
2018Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [647]
Анотації
У статті розглядається проблема інституалізації гендерно-освітніх механізмів у освітніх закладах Великої Британії, США та України. Досліджуючи проблему реалізації гендерного підходу на загальноосвітньому рівні ми розглядаємо три об'єкти: педагогічну науку, професійну освіту і педагогічну практику. The article deals with the problem of institutionalization of gender-educational mechanisms in
educational institutions of Great Britain, the USA and Ukraine. By examining the problem of
implementing a gender approach at the general level, we consider three objects: pedagogical
science, vocational education and pedagogical practice. As part of this approach, the United States
and the United Kingdom are developing programs and methods for teaching a gendered approach
to teachers. The teaching of the gender aspects of teaching history and the foundations of law in
high school is taught by university professors
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24535