Основні етапи системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту
Abstract
Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність підприємств автомобільного транспорту.
Мета роботи – створення алгоритму контролю маркетингової діяльності підприємства автомобільного транспорту.
Метод дослідження – евристичний.
У статті проведено аналіз основних етапів контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств автомобільного транспорту і запропонований алгоритм системного контролю маркетингової діяльності відповідних організацій.
Для поліпшення роботи підприємств автомобільного транспорту (ПАТ), а саме для підвищення ефективності системного контролю в процесі управління маркетинговою діяльністю ПАТ і прийняття відповідних управлінських рішень у роботі запропоновано трирівневий процес контролю під час проведення маркетингової діяльність ПАТ. Оскільки підприємства автомобільного транспорту належать в існуючій національній економіці до організацій, які показують високу динаміку розвитку, вивчення проблем пов'язаних з їх організаційної, і в тому числі, маркетинговою діяльністю стає все більш актуальним. Объект исследования – маркетинговая деятельность предприятий автомобильного транспорта.
Цель работы – создание алгоритма контроля маркетинговой деятельности предприятия автомобильного транспорта.
Метод исследования – эвристический.
В статье проведен анализ основных этапов контроля в процессе управления маркетинговой деятельностью предприятий автомобильного транспорта и предложен алгоритм системного контроля маркетинговой деятельности соответствующих организаций.
Для улучшения работы предприятий автомобильного транспорта (ПАТ), а именно для повышения эффективности системного контроля в процессе управления маркетинговой деятельностью ПАТ и принятия соответствующих управленческих решений в данной работе предложен трехуровневый процесс контроля в процессе проведения маркетинговой деятельность ПАТ.
Так как предприятия автомобильного транспорта относятся в существующей национальной экономике к организациям которые показывают высокую динамику развития, изучение проблем связанных с их организационной, и в том числе, маркетинговой деятельностью становится все более актуальным. Object of research – marketing activities of motor transport enterprises.
Purpose – to create an algorithm of control of the company marketing road.
Research method – heuristic.
The article analyzes the main stages of control in the management of marketing activity of the enterprises of road transport and system control algorithm marketing activities of the organizations.
To improve motor transport enterprises (MTE), namely to improve the system of control in the management of marketing activities MTE and appropriate management decisions in this paper proposed three-level process control during the marketing activity of MTE.
Since motor transport enterprises are in the current national economy to organizations that show high dynamics of development, the problems related to their organization, and including marketing activities become increasingly important.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24753