Інтелектуальна комп’ютерна гра “Edma” для дітей шкільного віку
Author
Подуфалов, М. С.
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
- 122 – Комп'ютерні науки [132]
Abstract
Магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробці інтелектуальної комп’ютерної гри „Edma” для дітей шкільного віку. Особливістю гри є суміщення процесу гри та навчання. У ході роботи над магістерською кваліфікаційною роботою проведено детальний аналіз предметної області використання штучного інтелекту в комп’ютерних іграх, виділено особливості ігрового штучного інтелекту.
Запропоновано математичну модель, яка забезпечує раціональний пошук шляху з використанням алгоритму А*.
Програмна реалізація здійснена в середовищі Unity на об’єктно-орієнтованій мові програмування С#. Дієздатність програми підтверджено її тестуванням. Master's qualification work is devoted to the development of intellectual computer game "Edma" for school-age children. The peculiarity of the game is the combination of the process of play and learning.
In the course of work on the master's qualifying work, a detailed analysis of the subject area of the use of artificial intelligence in computer games was
performed, features of the game artificial intelligence were singled out. A proposed mathematical model provides a rational path search using the A* algorithm.
The software implementation is carried out in the Unity environment onn the object-oriented programming language C #. The program has been verified by its testing.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24918