Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів при вивченні диференційного числення (за допомогою Maple-технологій).
Author
Крупський, Я. В.
Date
2010Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Abstract
Розроблена програма-тренажер для навчання методам диференціального числення. Розроблена
методика та її програмна реалізація включає блок генерування завдання та покрокове розв’язання прикладу.
Застосування на всіх етапах методики системи символьних обчислень Maple дозволило отримати ефективний
тренажер, доступний для користування та модифікації широкому колу викладачам. Продемонстровані
результати роботи тренажера. Разработана программа-тренажер для обучения методам дифференциального счисления.
Разработанная методика и ее программная реализация включает блок генерирования заданий и пошаговую
выдачу результатов решения. Применение на всех этапах методики системы символьных вычислений Maple
позволило получить эффективный тренажер, доступный для использования и модификации широкому кругу
преподавателей. Продемонстрированы результаты работы тренажера. The program, a simulator for training in the differential notation. Technique developed and its software
implementation includes a power generating jobs and walks you through the issuance of the results of the decision.
Application at all stages of the methodology of Maple symbolic computation allowed us to obtain an effective trainer,
available for use and modification of a wide range of teachers. Show the results of the simulator.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24976