Дослідження впливу завантаження автомобіля на витрату палива при використанні системи живлення двигуна зі зміною складу суміші дизельного та біодизельного палив
Author
Поляков, А. П.
Галущак, Д. О.
Галущак, О. О.
Вдовиченко, О. В.
Date
2017Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У роботі представлено результати розрахунку витрати палива автомобілем КрАЗ-6510, який обладнано двигуном ЯМЗ-238 при русі за магістральним циклом на дорозі, в залежності від завантаження автомобіля при живленні дизельним паливом, біодизельним, сумішами В25, В50, В75 та при використанні системи живлення дизельного двигуна автомобіля зі зміною складу суміші палив. Система живлення двигуна зі зміною складу суміші дозволяє змінювати склад суміші палив під час руху автомобіля в залежності від його завантаження та умов руху.
Об’єкт дослідження – витрата палива автомобіля при живленні дизельним паливом, біодизельним, сумішами В25, В50, В75 та при використанні системи живлення зі зміною складу суміші.
Мета роботи – визначення впливу завантаження автомобіля на витрату палива при живленні дизельним паливом, біодизельним, сумішами В25, В50, В75 та при використанні системи живлення зі зміною складу суміші.
Встановлено, що з використанням системи живлення дизельного двигуна зі зміною складу суміші палив при русі автомобіля КрАЗ-6510 за магістральним циклом на дорозі без вантажу витрата суміші палив збільшилась на 12,01 % при русі з вантажем 6000 кг – на 11,15 % та з вантажем 12000 кг – на 9,94 %, це обумовлено більшою часткою біодизельного палива в суміші палив.
Таким чином, при використанні системи живлення дизельного двигуна зі зміною складу суміші дизельного та біодизельного палив найбільша частка біодизельного палива в суміші спостерігається при русі автомобіля з малим завантаженням, або без вантажу. В цьому випадку досягається найбільший економічний ефект, за рахунок меншої вартості біодизельного палива. В работе представлены результаты расчета расхода топлива автомобиля КрАЗ-6510, оборудованного двигателем ЯМЗ-238 при движении за магистральным циклом на дороге, в зависимости от загрузки автомобиля при питании дизельным топливом, биодизельным, смесями В25, В50, В75 и при использовании системы питания дизельного двигателя автомобиля с изменением состава смеси топлив. Система питания двигателя с изменением состава смеси позволяет изменять состав смеси во время движения автомобиля в зависимости от его загрузки и условий движения.
Объект исследования – расход топлива автомобиля при питании дизельным топливом, биодизельным, смесями В25, В50, В75 и при использовании системы питания с изменением состава смеси.
Цель работы – определение влияния загрузки автомобиля на расход топлива при питании дизельным топливом, биодизельным, смесями В25, В50, В75 и при использовании системы питания с изменением состава смеси.
Установлено, что с использованием системы питания дизельного двигателя с изменением состава смеси топлива при движении автомобиля КрАЗ-6510 за магистральным циклом на дороге без груза расход смеси топлива увеличился на 12,01%, при движении с грузом 6000 кг – на 11,15% и с грузом 12000 кг – на 9,94 %, это обусловлено большей долей биодизельного топлива в смеси топлив.
Таким образом, при использовании системы питания дизельного двигателя с изменением состава смеси дизельного и биодизельного топлив наибольшая доля биодизеля в смеси наблюдается при движении автомобиля с малой загрузкой, или без груза. В этом случае достигается наибольший экономический эффект, за счет меньшей стоимости биодизельного топлива. The paper presents the results of the calculation of fuel consumption KrAZ-6510, equipped YaMZ-238, depending on the load the vehicle powered by diesel fuel, biodiesel, a mixture B25, B50, B75 and using the power supply system of the diesel engine car to change the fuel mix. Power system motor with a change of mix allows you to change the mix of fuels while driving, depending on its load and conditions.
The object of study - the fuel consumption of the vehicle when powered by diesel fuel, biodiesel, a mixture B25, B50, B75 and using power system with the changing composition of the mixture.
Purpose - to determine the effect of loading on vehicle fuel consumption when powered by diesel, biodiesel, a mixture B25, B50, B75 and using power system with the changing composition of the mixture.
Found that with the use of diesel power with the change of fuel mixture while driving KrAZ-6510 for the main loop road without load fuel mixture flow increased by 12,01% when driving with a load of 6000 kg - at 11,15% and 12000 kg - on 9,94%, this is due to a greater proportion of biodiesel in mixture.
Thus, the use of diesel power system with the changing composition of the mixture of diesel and biodiesel largest proportion of biodiesel in the mixture occurs while driving with a low load or no load. In this case, achieved the greatest economic benefit, through lower cost of biodiesel.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25022