До порівняльної оцінки автопоїздів з тягачами категорії n3 за середньою швидкістю руху
Author
Сахно, В. П.
Біліченко, В. В.
Жаров, К. С.
Мурований, І. С.
Шарай, С. М.
Date
2017Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті проаналізовано показники тягово-швидкісних властивостей автопоїздів, що визначають середню швидкість руху, а отже і їх транспортну продуктивність. Останнє дуже важливо, бо автомобілі-тягачі категорії N3 в Україні не випускаються і перевізники повинні купувати їх за кордоном. Стаття дозволяє обрати кращий автомобіль-тягач категорії N3 для автопоїздів, що виконують перевезення у міжміському та міжнародному сполученнях.Об’єкт дослідження – показники тягово-швидкісних властивостей автопоїзда, що визначають середню швидкість руху.Мета роботи – порівняльна оцінка автопоїздів, що виконують перевезення у міжміському та міжнародному сполученнях за середньою швидкістю руху, що визначає собою транспортну продуктивність АТЗ.Розв'язання поставленої задачі складається із розгляду низки послідовних питань із метою визначення: опору руху та сумарного опору; довжини ділянок дороги, які долаються на кожній передачі; часу руху на кожній із передач;
У статті проаналізовано показники тягово-швидкісних властивостей автопоїздів, що визначають середню швидкість руху, а отже і їх транспортну продуктивність. Останнє дуже важливо, бо автомобілі-тягачі категорії N3 в Україні не випускаються і перевізники повинні купувати їх за кордоном. Стаття дозволяє обрати кращий автомобіль-тягач категорії N3 для автопоїздів, що виконують перевезення у міжміському та міжнародному сполученнях.Об’єкт дослідження – показники тягово-швидкісних властивостей автопоїзда, що визначають середню швидкість руху.Мета роботи – порівняльна оцінка автопоїздів, що виконують перевезення у міжміському та міжнародному сполученнях за середньою швидкістю руху, що визначає собою транспортну продуктивність АТЗ.Розв'язання поставленої задачі складається із розгляду низки послідовних питань із метою визначення:– опору руху та сумарного опору;– довжини ділянок дороги, які долаються на кожній передачі;– часу руху на кожній із передач;
– середньої швидкості АТЗ на заданому маршруті.Проведеними дослідженнями встановлено, що за середньою швидкістю руху, що визначає продуктивність транспортних засобів, автопоїзди з тягачами категорії N3 MAN TGA, Iveco Magirus, Scania Rseries, DAF XF 105, Volvo FH16 та напівпричепами категорії О4 у заданих дорожніх умовах майже ідентичні. В статье проанализированы показатели тягово-скоростных свойств автопоездов, которые определяют среднюю скорость движения а, следовательно, и их транспортную производительность. Последнее очень важно, так как автомобили-тягачи категории N3 в Украине не выпускаются и перевозчики должны покупать их за рубежом. Статья позволит выбрать лучший автомобиль-тягач категории N3 для автопоездов, выполняющих перевозки в междугородном и международном сообщениях.Объект исследования – показатели тягово-скоростных свойств автопоезда, которые определяют среднюю скорость движения.Цель работы – сравнительная оценка автопоездов, выполняющих перевозки в междугородном и международном сообщениях по средней скоростью движения, определяет собой транспортную производительность АТС.Решение поставленной задачи состоит из рассмотрения ряда последовательных вопросов с целью определения:– сопротивления движению и суммарного сопротивления;– длины участков дороги, которые преодолеваются на каждой передаче;– времени движения на каждой из передач;– средней скорости АТС на заданном маршруте.Проведенными исследованиями установлено, что по средней скоростью движения, определяющей производительность транспортных средств, автопоезда с тягачами категории N3 MAN TGA, Iveco Magirus, Scania Rseries, DAF XF 105, Volvo FH16 и полуприцепами категории О4 в заданных дорожных условиях почти идентичны. The article analyzes the characteristics of traction-speed properties of trains, which determine the average speed of movement, and hence their transport performance. The latter is very important, because N3 category vehicles are not manufactured in Ukraine and carriers should buy them abroad. The article allows you to choose the best N3-type tractor for road trains that perform long-distance and international road haulage.The object of the study - the characteristics of traction-speed properties of the trains, which determine the average speed of movement.The purpose of the work is the comparative estimation of motor trains, which carry out transportation in intercity and international connections at the average speed of traffic, which determines the transport efficiency of ATZ.The solution to this task consists of considering a number of consecutive issues in order to determine:– movement resistance and total resistance;– length of sections of the road, which are overcome on each transmission;– time of movement on each gear;– average speed of ATZ on a given route.The conducted researches found that the average speed of traffic, which determines the productivity of vehicles, truck trains with tractors of category N3 MAN TGA, Iveco Magirus, Scania Rseries, DAF XF 105, Volvo FH16 and semi-trailers of the category О4 under the given road conditions are almost identical.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25119