Розробка кроссплатформного додатку з інтерактивним інтерфейсом
Abstract
В магістерській кваліфікаційній роботі виконано дослідження для обгрунтовання доцільності та проектування інтерактивного веб-додатку для вивчення іноземної мови. Актуальність підтверджена низкою теоретичних та практичних досліджень розвитку інтерактивних додатків для навчання.
Елементом наукової новизни є запропоновані варіативні моделі системи
управління навчанням з різним рівнем інтерактивності.
Проведене порівняння аналогів, визначено їх переваги та недоліки.
Розроблено та реалізовано інтерактивний веб-додаток для вивчення іноземної мови на основі програмної платформи AngularJS та Firebase. Розроблено дизайн, структуру, базу даних та програмне забезпечення визначених модулів.
Проведена перевірка додатку на його працездатність, на адаптивність в різних
браузерах та різних пристроях з використанням HTML та CSS-валідаторів. В магистерской квалификационной работе выполнено исследование для обоснования целесообразности и проектирование интерактивного вебприложения для изучения иностранного языка. Актуальность подтверждена рядом теоретических и практических исследований развития интерактивных приложений для обучения.
Элементом научной новизны предложенные вариативные модели
системы управления обучением с различным уровнем интерактивности.
Проведено сравнение аналогов, определены их преимущества и
недостатки. Разработано и реализовано интерактивное веб-приложение для
изучения иностранного языка на основе программной платформы AngularJS и
Firebase. Разработан дизайн, структура, база данных и программное обеспечение определенных модулей. Проведена проверка приложения на его работоспособность, на адаптивность в разных браузерах и различных
устройствах с использованием HTML и CSS-валидаторов. In the master's qualification thesis a research was conducted to substantiate the feasibility and design of an interactive web application for the study of a foreign language. Relevance is confirmed by a number of theoretical and practical studies of the development of interactive applications for learning.
The element of scientific novelty is the proposed variational models of the management education system with different levels of interactivity.
A comparison of analogues has been made, their advantages and disadvantages are determined. An interactive web-based application for studying a foreign language based on the AngularJS and Firebase software platform was developed and implemented. The design, structure, database and software of the specified modules are developed. We tested the application for its performance, its adaptability in different browsers and various devices using HTML and CSS validators.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25157