Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДжеджула, О. М.uk
dc.contributor.authorDzhedzhula, O. M.en
dc.date.accessioned2019-05-30T06:47:58Z
dc.date.available2019-05-30T06:47:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationДжеджула О. М. Особливості навчання майбутніх технічних фахівців розв’язанню прикладних задач методами нарисної геометрії [Текст] / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. – 2018. – № 2. – С. 89-94.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25187
dc.description.abstractУ статті розкривається потенціал нарисної геометрії для розв’язання майбутніми технічними фахівцями прикладних задач. Проведене анкетування студентів виявило, що професійна орієнтація нарисної геометрії є одним з домінуючих мотивів до її вивчення. На основі аналізу навчальної літератури зроблено висновок про недостатню кількість прикладних задач для формування мотивації до вивчення нарисної геометрії. Визначено причини недостатнього використання прикладних задач у процесі навчання нарисної геометрії. З’ясовано, що особливості створення комплексу прикладних задач з нарисної геометрії пов’язані з відсутністю у студентів перших курсів відповідних професійних знань та розвиненої просторової уяви. Сформульовано загальні вимоги до прикладних задач з нарисної геометрії. Інформаційні технології суттєво змінюють застосування засобів нарисної геометрії для розв’язання прикладних задач. Запропоновано дидактичні принципи, які корелюють з загальними підходами до створення прикладних задач.uk
dc.description.abstractThe article reveals the potential of descriptive geometry for solving the applied problems by future engineers. The conducted questionnaire of students found that the professional orientation of written geometry is one of the dominant motives for its study. On the basis of the analysis of educational literature, it was concluded that there is a lack of applied tasks for the formation of the motivation of studying descriptive geometry. The reasons for insufficient use of applied tasks in the process of teaching writing geometry are determined. It was found out that the peculiarities of creation of a complex of applied problems in descriptive geometry are related to the lack of appropriate professional knowledge and the needs of advanced spatial imagination for students in the first year of study. The general requirements for applied tasks from descriptive geometry are formulated. Information technology substantially changes the use of written geometry tools for solving applied problems. The didactic principles are proposed, which correlate with the general approaches to the creation of applied problems. It is proved that technologies that allow creating a single integrated model of a technical object or process are intellectually compatible with traditional methods and are based on visual education and creative thinking that develop in the study of written geometry, and therefore harmoniously fit into the process of solving applied problems means of descriptive geometry. The use of graphical training of students of modern technical means in solving applied problems using descriptive geometry methods is intended to make the learning process more accessible, interesting, stimulating students to conscious understanding of educational material. Applied tasks solved by means of written geometry allow to develop the qualities in accordance with the requirements for the professional competence of a future technical specialist, form students the skills of using geometrical and graphical methods in professional activity, which contributes to the growth of motivation to study the cycle of graphic disciplines. However, the effectiveness of applied tasks in descriptive geometry is due to the adherence to specific didactic principles, which must take into account the essence of descriptive geometry, which studies the methods of image of three-dimensional objects with two-dimensional images.en
dc.description.abstractВ статье раскрывается потенциал начертательной геометрии для решения будущими инженерами прикладных задач. Проведённое анкетирование студентов показало, что профессиональная ориентация начертательной геометрии является одним из доминирующих мотивов к её изучению. На основе анализа учебной литературы сделан вывод о недостаточном количестве прикладных задач для формирования мотивации к изучениюначертательной геометрии. Определены причины недостаточного использования прикладных задач в процессе обучения начертательной геометрии. Установлено, что особенности создания комплекса прикладных задач по начертательной геометрии связаны с отсутствием у студентов первых курсов соответствующих профессиональных знаний и потребности в развитомпространственномвоображении.Сформулированы общие требования к прикладным задачам по начертательной геометрии. Информационные технологии существенно изменяют применения средств начертательной геометрии для решения прикладных задач. Предложено дидактические принципы, которые коррелируют с общими подходами к созданию прикладных задач.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 2 : 89-94.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/67
dc.subjectнарисна геометріяuk
dc.subjectприкладні задачіuk
dc.subjectпрофесійна компетентність технічного фахівцяuk
dc.subjectпросторова уяваuk
dc.subjectdescriptive geometryen
dc.subjectapplied problemsen
dc.subjectprofessional competence of the engineeen
dc.subjectspatial imaginationen
dc.titleОсобливості навчання майбутніх технічних фахівців розв’язанню прикладних задач методами нарисної геометріїuk
dc.title.alternativeFeatures of training of future engines for solving applicable problems by methods of descriptive geometryen
dc.title.alternativeОсобенности обучения будущих инженеров решению прикладных задач методами начертательной геометрииru
dc.typeArticle
dc.relation.referencesКоваленко,С. (2010). Графічна підготовка майбутніх технічних фахівців-будівельників у логіці компетентнісного підходу. Молодь і ринок, 11, 127–132.uk
dc.relation.referencesКозак ,Ю.Ю.(2016). Графічна компетентність як складова професійної підготовки май-бутніх технічних фахівців-педагогів комп’ютерного профілю. Тернопіль: ТНПУ.uk
dc.relation.referencesКозяр,М.М. (2008). Формування графічної компетентності студентів вищих технічних навчальних закладів освіти засобами комп’ютерних технологій. Рівне: НУВГП.uk
dc.relation.referencesЛагунова,М.В. (2002). Теория и практика формирования графической культуры в выс-шем техническом учебном заведении. (Автореф.дис. докт. пед. наук ). Новгородский государственный педагогический институт, Новгород.ru
dc.relation.referencesОжга ,М.М. (2017). Проблеми графічної підготовки майбутніх технічних фахівців-педагогів у наукових дослідженнях. Вінниця:ВНАУ.uk
dc.relation.referencesОліференко,Т. О. (2015). Формування графічної компетентності майбутніх учителів технологій: Визначення структурних компонентів.Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, 52, 181–188.uk
dc.relation.referencesПотієнко,В.О. & Дорошенко,Ю.О. (2012). З’ясування сутності поняття «художньо-графічна ку-льтура». Трудова підготовка в сучасній школі, 11(103), 26–30.uk
dc.relation.referencesРайковська,Г.О. (2011). Теоретико-методичні засади графічної підготовки майбутніх фахівців технічних спеціальностей засобами інформаційних технологій. (Автореф. дис. д. пед. наук). Київ: НПУ ім. М.П.Драгоманова.uk
dc.relation.referencesСацков,Н.Я. (2018). Праксеологический подход в формировании человека нового общества.Су-часні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: мето-дологія, теорія, досвід, проблеми, 50, 245.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2019-3-2-089-094


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію