Визначення можливості використання мультиагентного підходу при виконанні технічного обслуговування і ремонту автомобіля
Abstract
В статті розглянута концепція агентів, яку розроблено в рамках мультиагентних технологій і мультиагентних систем (MAS – Multi-agent system), що передбачає наявність активності, тобто здатності комп'ютерної програми самостійно реагувати на зовнішні події і вибирати відповідні дії. Виходячи з розвитку електронних систем в сучасному автомобілі, кількості виконавчих елементів та різноманітних блоків керування, саме мультиагентна технологія як найкраще дає можливість виведення величезної кількості вимірюваних параметрів, яку ми можемо використати при виконанні ТО та Р автомобіля.Мета роботи: Визначити можливість застосування і адаптовність мультиагентного підходу в автомобільній галузі для надання послуги діагностування та організації обслуговування автомобіля.Дистанційний контроль технічного стану транспортних засобів, за допомогою MAS, дозволить оптимізувати технічне регламентне обслуговування автомобілів, скоротити час очікування на обслуговування транспортного засобу, попередити більшу частину несправностей, які можуть виникати на дорозі і забезпечити виконання екологічних норм в масштабах регіону.В кінцевому підсумку зроблений висновок щодо можливості контролю технічного стану транспортних засобів, що дозволить оптимізувати технічне регламентне обслуговування автомобілів за допомогою мультиагентних технологій. В статье рассмотрена концепция агентов, разработанная в рамках мультиагентных технологий и мультиагентных систем (MAS – Multi-agent system), предусматривает наличие активности, то есть способности компьютерной программы самостоятельно реагировать на внешние события и выбирать соответствующие действия. Исходя из развития электронных систем в современном автомобиле, количества исполняющих элементов и различных блоков управления, именно мультиагентная технология дает возможность вывода огромного количества измеряемых параметров, которую мы можем использовать при выполнении ТО и Р автомобиля.Цель работы: Определить возможность применения и адаптированности мультиагентного подхода в автомобильной отрасли для предоставления услуги диагностики и организации обслуживания автомобиля.Дистанционный контроль технического состояния транспортных средств, с помощью MAS, позволит оптимизировать техническое регламентное обслуживание автомобилей, сократить время ожидания обслуживания транспортного средства, предотвратить большую часть неисправностей, которые могут возникать на дороге и обеспечить выполнение экологических норм в масштабах региона.В конечном итоге сделан вывод, о возможности контроля технического состояния транспортных средств, которая позволит оптимизировать техническое регламентное обслуживание автомобилей с помощью мультиагентных технологий. The article discusses the concept of agents, which is developed within the framework of multi-agent technologies and multi-agent systems (MAS - Multi-agent system), envisages the presence of activity, that is, the ability of the computer program to respond to external events independently and choose the appropriate actions. Based on the development of electronic systems in modern vehicles, the number of elements and performing various control units, namely how multiagent technology enables output vast number of measurable parameters that we can use when performing maintenance and R car.Purpose: To determine the applicability and adaptability of the multi-agent approach, in the automotive industry for the provision of diagnostic service and vehicle maintenance organization.Remote control technical condition of vehicles using MAS, will optimize the technical routine car maintenance, reduce waiting time for service of the vehicle to prevent most of the problems that may arise on the road and enforce environmental standards on the scale of the region.Ultimately, it was concluded that the possibility of controlling the technical condition of vehicles, which would optimize the technical maintenance of vehicles with the help of multi-agent technologies.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25210