• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 121 – Інженерія програмного забезпечення
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 121 – Інженерія програмного забезпечення
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Розробка ігрового додатку в жанрі tower defense із застосуванням нечіткої логіки

Author
Яворович, О. Ю.
Date
2018
Metadata
Show full item record
Collections
  • Презентації робіт студентів каф. ПЗ [50]
  • 121 – Інженерія програмного забезпечення [105]
Abstract
Магістерська кваліфікаційна робота спрямована розробку ігрового додатку в жанрі tower defense із застосуванням нечіткої логіки. Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи було проаналізовано основні методи нечіткого виведення, проаналізовано аналоги існуючих програм та виявлено їх недоліки. Розроблено ігровий додаток у жанрі tower defense у відповідності до завдання мовою C++ на базі ігрового рушія Cocos2d-x з використанням системи виведення правил нечіткої логіки. Було спроектовано ігрову логіку та структурну схему користувацького інтерфейсу, графічний інтерфейс розроблено за допомогою Cocos Creator. Проведено тестування розробленого програмного забезпечення, а також було проведено оцінку комерційного потенціалу розробки та періоду її окупності.
 
The aim of the master's qualification work is to develop a game application in the genre tower defense using the fuzzy logic. During the master's qualification work the main methods of fuzzy logic inference were analyzed, analogs of existing programs were reviewed and their drawbacks were revealed. The tower defense game application was developed according to the task using C++ language basing on the game engine Cocos2d-x using fuzzy logic inference system. The game logic and user interface structure diagram were designed. The graphic interface was developed using Cocos Creator. The testing of the developed game application was done, as well as the evaluation of the commercial development potential and payback period was calculated.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25302
View/Open
Oleh_Yavorovych_Presentation.pdf (806.2Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ