Особливості формування об’ємно-просторової композиції оптово-роздрібних ринків
Автор
Кучеренко, Л. В.
Гарнага, В. Л.
Бабій, І. М.
Редька, В. А.
Kucherenko, L. V.
Harnaha, V. L.
Babiy, I. M.
Redka, V. A.
Дата
2017Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
У даній статті розглянуто основні особливості формування об’ємно-просторової композиції оптово-роздрібних ринкових комплексів. Показано раціонально-функціональну структуру оптово-роздрібного ринкового комплексу, та співвідношення площ і кількості населення яке обслуговується даним комплексом. Досліджено та сформульовано основні принципи формування об’ємно-просторової композиції оптово-роздрібних ринкових комплексів. Наведені засоби реалізації основних прийомів формування обємно-просторової композиції оптово-роздрібних ринкових комплексів. В данной статье рассмотрены основные особенности формирования объемно-пространственной композиции оптово-розничных рыночных комплексов. Показано рационально-функциональную структуру оптово-розничного рыночного комплекса, и соотношение площадей и численности населения обслуживаемого данным комплексом. Исследованы и сформулированы основные принципы формирования объемно-пространственной композиции оптово-розничных рыночных комплексов. Приведенные средства реализации основных приемов формирования объемно-пространственной композиции оптово-розничных рыночных комплексов. This article reviews the main features of formation of three-dimensional arrangement of wholesale and retail market facilities. Showing rational and functional structure of wholesale and retail market sector, and the ratio of area and population that is served by this complex. Researched and formulated the basic principles of three-dimensional arrangement of wholesale and retail market facilities. These means of implementing basic techniques of formation is volume-spatial composition of wholesale and retail market facilities.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25324