• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2017. № 2
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2017. № 2
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Вплив реклами на міську архітектуру та аналіз світового досвіду щодо її використання

Author
Швець, В. В.
Підгорна, О. В.
Табачишина, М. Ю.
Shvets, V. V.
Pidhorna, O. V.
Tabachishina, M. Yu.
Date
2017
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. БМГА [1598]
  • Сучасні технології, матеріали і конструкції в будівництві. 2017. № 2 [21]
Abstract
Відмічено роль реклами в містобудівному просторі. Проведено аналіз впливу зовнішньої рекламина архітектуру міста. Проаналізовано способи обмеження зовнішньої реклами в архітектурно-історичній частині міста в закордонній практиці. Запропоновані альтернативні способивикористання біг-бордів. Запропоновано енергозабезпечення біг-бордів та освітлення прилеглої доних території за допомогою розміщення сонячних батарей на експлуатованих та не експлуатованихчастинах біг-борда.
 
Отмечено роль рекламы в градостроительном пространстве. Проведен анализ влияния внешней рекламына архитектуру города. Проанализированы способы ограничения внешней рекламы в архитектурно-исторической части города в зарубежной практике. Предложены альтернативные способы использованиябиг-бордов. Предложено энергообеспечения биг-бордов и освещения прилегающей к ним территории спомощью размещения солнечных батарей на эксплуатируемых и неэксплуатируемых частях биг-борда.
 
The role of advertising in urban space is marked. An analysis of the influence of outdoor advertising on the cityarchitecture was conducted. The ways of limiting outdoor advertising in the architectural-historical part of the city inforeign practice are analyzed. Alternative ways of using big-boards are suggested. The power supply of big boards andillumination of the adjoining territory to them is offered with the help of placing solar panels on exploited and not exploitedparts of the big board.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25374
View/Open
532-Текст статті-631-1-10-20180418.pdf (351.3Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ