СFD-моделювання теплоаеродинамічних характеристик гвинтоподібних труб
Author
Баранюк, О. В.
Рачинський, А. Ю.
Baranyuk, A. V.
Rachynskyi, A. Y.
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Стаття присвячена аналізу течії в середині гвинтоподібної труби, при неізотермічних умовах. Такі труби планується використовувати в якості поверхонь нагріву для конденсаторів, парових калориферів, повітря підігрівачів промислових котлів, наприклад Е-50-4-440Г. Проведено дослідження теплоаеродинамічних характеристик і міцності латунної гвинтоподібної труби з рівнорозвиненою поверхнею при внутрішній течії повітряного потоку засобами CFD-моделювання. Метою роботи є визначення оптимальних геометричних характеристик гвинтоподібних труб, які планується використати для створення теплообмінного апарату. Верифікації даних CFD-моделювання здійснювалась за допомогою співставлення з тестовою задачею відомою з літератури. Стаття присвячена аналізу течії в середині гвинтоподібної труби, при неізотермічних умовах. Такі труби планується використовувати в якості поверхонь нагріву для конденсаторів, парових калориферів, повітря підігрівачів промислових котлів, наприклад Е-50-4-440Г. Проведено дослідження теплоаеродинамічних характеристик і міцності латунної гвинтоподібної труби з рівнорозвиненою поверхнею при внутрішній течії повітряного потоку засобами CFD-моделювання. Метою роботи є визначення оптимальних геометричних характеристик гвинтоподібних труб, які планується використати для створення теплообмінного апарату. Верифікації даних CFD-моделювання здійснювалась за допомогою співставлення з тестовою задачею відомою з літератури. The article is devoted to the analysis of the flow in the middle of the propellant tube under non-isothermal conditions. Such pipes are planned to be used as heating surfaces for condensers, steam heaters, air heaters for industrial boilers, for example, E-50-4-440G. The study of heat aerodynamic characteristics and strength of a brass spiral tube with an evenly developed surface at an internal flow of air flow by means of CFD-modeling is carried out. The purpose of the work is to determine the optimal geometric characteristics of propeller tubes, which are planned to be used for the creation of a heat exchanger. The CFD-modeling data verification was carried out using a comparison with the test task known from the literature.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25433