Просвещение и онтология. Онтологические аспекты Просвещения-в-России
Abstract
У даній статті автор продовжує аналізувати специфіку запозичених Просвітництв. Тепер мова йде про Просвітництво, що прийшло до Росії в XVIII столітті з Європи.
Автор показує, що коли запозичене Просвітництво потрапляє в чужу цивілізацію, воно має змінювати себе, щоб підключитися до автохтонних онтологізаційних механізмів, і перебудовувати ці механізми, щоб пристосувати їх до власних потреб.
У Росії запозичене Просвітництво впливає на місцеві онтологізаційні механізми, які перебувають у кризовому стані, і сприяє їх подальшої ерозії. З іншого боку, взаємодія з російськими онтологізаційними механізмами запускає процес незворотних змін у самому Просвітництві-в-Росії та обумовлює його трансформацію в російське Просвітництво. In this article the author continues to analyze the specifics of borrowed Enlightenments. The Enlightenment in question is the one that came from Europe to Russia during the 18th century.
The author shows that when a borrowed Enlightenment enters into another civilization, it has to change itself in order to be connected to indigenous ontological mechanisms and has to rebuild these mechanisms in order to adapt them to its own needs.
In Russia the borrowed Enlightenment affects local ontological mechanisms that are in the state of crisis, and contributes to their further erosion. On the other hand, the cooperation with Russian ontological mechanisms starts the process of irreversible changes of the Enlightenment-in-Russia and causes its transformation into the Russian Enlightenment. В этой статье автор продолжает анализировать специфику заимствованных просветлений. Просвещение в вопросе есть один , который пришел из Европы в Россию в течение 18 - го века.
Автор показывает, что когда заимствованное Просвещение входит в другую цивилизацию, оно должно измениться, чтобы быть связанным с местными онтологическими механизмами, и должно перестроить эти механизмы, чтобы адаптировать их к своим собственным потребностям.
В России заимствованное Просвещение влияет на локальные онтологические механизмы, находящиеся в состоянии кризиса, и способствует их дальнейшей эрозии. С другой стороны, сотрудничество с российскими онтологическими механизмами запускает процесс необратимых изменений Просвещения в России и вызывает его превращение в Просвещение России.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25670