Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorАзарова, А. О.uk
dc.contributor.authorЛогвинюк, М. П.uk
dc.date.accessioned2019-06-18T11:19:28Z
dc.date.available2019-06-18T11:19:28Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМаркетингова інформаційна система розширення ринків збуту промислових підприємств (на прикладі ПРАТ "Вінницький дослідний завод") [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. М. П. Логвинюк ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет менеджменту та інформаційної безпеки ; Кафедра менеджменту, маркетингу та економіки. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,22 Мбайт). - Вінниця, 2018. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25867
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, проф. Азарова А. О.uk
dc.description.abstractУ магістерській роботі здійснено опис процесу створення маркетингового проекту з розширення ринків збуту та його застосування на прикладі ПрАТ «Вінницький дослідний завод». На основі методу ієрархічного оцінювання альтернатив за допомогою використання системи підтримки прийняття рішень «Солон-2», здійснено побудову комплексної цільової програми створення такого маркетингового проекту у вигляді відповідної ієрархічної моделі. Здійснено розрахунок впливу на досягнення головної цілі різними підцілями та проектами КЦП та обґрунтовано найбільш оптимальні для фінансування напрямки та проекти. У процесі дослідження визначено причини зниження обсягів виробництва та збуту продукції підприємством. Наукова новизна результатів дослідження полягає у створенні продуктивного підходу до побудови маркетингової стратегії вітчизняних підприємств засобами сучасних інформаційних технологій на основі СППР «Солон- 2», що уможливлює обґрунтування найбільш ефективних проектів, які потребують фінансової підтримки в умовах обмеженості ресурсної бази. Практична значущість дослідження визначається формуванням обґрунтованих шляхів зростання обсягів виробництва та збуту на ПрАТ «Вінницький до¬слідний завод».uk
dc.description.abstractIn the master's thesis the description of the process of creating a complex marketing project for the expansion of markets and its use on PJSC «Vinnytsia Research Plant». Based on the method of hierarchical evaluation of alternatives using DSS «Solon-2», the comprehensive goal program (CGP) for the creation of such marketing project in the form of a corresponding hierarchical model was implemented. Sub-goals and projects of a comprehensive goal program of the general marketing project are developed. The reasons of reducing the enterprise volumes of production and sales are determined in the research. The new scientific results of the research is creating a productive approach to building the marketing strategy for domestic enterprises by means of modern information technologies on the basis of DSS «Solon-2», which make enables substantiation of the most effective projects that require financial support under the conditions of the limited resource base. The practical research significance is determining the formation of reasonable ways to increasing the volumes of production and sales at PJSC «Vinnytsia Research Plant».en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectринок збутуuk
dc.subjectсистема маркетингова інформаційнаuk
dc.subjectдіяльність маркетинговаuk
dc.subjectфінансовий станuk
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk
dc.subject073
dc.titleМаркетингова інформаційна система розширення ринків збуту промислових підприємств (на прикладі ПРАТ "Вінницький дослідний завод")uk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію