Підвищення якості та продуктивності виготовлення транспортно-технологічної тари для автомобільної промисловості
Abstract
Предмет досліджень магістерської кваліфікаційної роботи – склад та раціональні параметри операцій виготовлення та відновлення транспортно-технологічної тари для автомобільної промисловості. Робота складається з п’яти частин:
1. Сучасний стан наукової проблеми і шляхи її вирішення; 2 Шляхи підвищення якості виготовлення та відновлення транспортно технологічної тари; 3. Технологічна частина. Роботизація зварювального виробництва; 4. Розрахунок економічної ефективності інноваційного рішення; 5. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях.
Об’єкт дослідження – технологічні процеси виготовлення та відновлення транспортно-технологічної тари для автомобільної промисловості.
Головною метою цієї кваліфікаційної роботи є підвищення якості, продуктивності виготовлення та відновлення транспортно-технологічної тари для автомобільної промисловості з використанням зварювання лежачим електродом під шаром флюсу та супутніх технологій, а також з використанням роботизованих технологічних комплексів. The subject of the master's qualification work research is the composition and rational parameters of the manufacturing and restoration of transport and technological containers for the automotive industry. The work consists of six parts:
1. The current state of the scientific problem and the ways of its solution; 2 Ways to improve the quality of manufacturing and recovery of transport technological containers; 3. Technological part. Rotation of welding production; 4. Calculation of economic efficiency of innovative decision; 5. Occupational Safety and Emergency Safety.
The object of research - technological processes of manufacturing and restoration of transport and technological containers for the automotive industry.
The main objective of this qualification work is to improve the quality and productivity of the manufacturing and recovery of transport and technological containers for the automotive industry using welded lining electrode under a layer of flux and related technologies, as well as using robotic technological complexes.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25932