The method of splatting the filter-based weighted average
Автор
Vyatkin, S. I.
Romaniuk, A. N.
Nechiporuk, M. L.
Roptanov, V. I.
Вяткин, С. И.
Романюк, А. Н.
Нечипорук, Н. Л.
Роптанов, В. И.
Вяткін, С. І.
Романюк, О. Н.
Нечипорук, М. Л.
Роптанов, В. І.
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1220]
Аннотации
Modern laser and optical scanners require scene rendering techniques that process millions of points with high-resolution textures. This paper describes a method for rendering and filtering textures based on the weighted average filter (EWA) and splatting. The method provides high quality anisotropic texture filtering, removal of hidden surfaces, antialiasing and transparency
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25993