• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

OER MOOC Courses as an Implementation Tool of Regional Policy of the European Union

Author
Romanyuk, O. N.
Adackalitei, A.
Rusu, I.
Романюк, О. Н.
Date
2015
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЗ [1511]
Abstract
This article is devoted to the use of e­learning as an implementation tool of regional policy of the European Union. This article attempts to bring the innovative capacity of e­learning to educate citizens on the topic of EU regional development policies, and to identify and specify e­learning innovations that are directly relevant to the needs Rural SMEs and micro­enterprises in EU regions. This requires linking various different arenas of European policy: Common agricultural policy, information society, business policy, education policy and social and regional policies. E­learning providers also face significant costs that hamper the adjustment process: production software, multimedia content and learning management platforms. A major problem is the often limited recyclability of learning objects and learning scenarios; so if the learner groups are small, the return on investment may be insufficient. Innovative e­learning includes new approaches to recycling content (content sharing) and learning scenarios. Modern computers are generally over­specified for the needs of most e­ learning applications.. Цю статтю присвячено використанню електронного навчання в якості інструменту реалізації регіональної політики Європейського Союзу. Ця стаття намагається довести інноваційний потенціалу= електронного навчання з метою навчання громадян на тему політики регіонального розвитку ЄС, а також визначити і вказати адресу електронного навчання інновацій, які мають безпосереднє відношення до потреб сільських МСП і мікропідприємств у регіонах ЄС. Це вимагає ув'язки різних арен європейської політики: загальної сільськогосподарської політики, інформаційного суспільства, бізнес­політики, політики в галузі освіти та соціальної і регіональної політики. Постачальники електронного навчання також стикаються зі значними витратами, які перешкоджають процесу коригування: виробництво програмного забезпечення, мультимедійного контенту та навчальних платформ управління. Основною проблемою є обмеження вторинної переробки навчальних об'єктів і навчання сценаріїв; так що якщо кількість учнів у групі невелика,то окупність інвестицій може бути недостатньо. Інноваційне електронне навчання включає в себе нові підходи до змісту переробки (обміну контентом) і сценаріїв навчання. Сучасні комп'ютери, як правило, задовольняють задані потреби більшості додатків електронного навчання. Багато країн мають схеми, де комп'ютери перероблених промисловості і торгівлі, освіти.
 
Цю статтю присвячено використанню електронного навчання в якості інструменту реалізації регіональної політики Європейського Союзу. Ця стаття намагається довести інноваційний потенціалу= електронного навчання з метою навчання громадян на тему політики регіонального розвитку ЄС, а також визначити і вказати адресу електронного навчання інновацій, які мають безпосереднє відношення до потреб сільських МСП і мікропідприємств у регіонах ЄС. Це вимагає ув'язки різних арен європейської політики: загальної сільськогосподарської політики, інформаційного суспільства, бізнес­політики, політики в галузі освіти та соціальної і регіональної політики. Постачальники електронного навчання також стикаються зі значними витратами, які перешкоджають процесу коригування: виробництво програмного забезпечення, мультимедійного контенту та навчальних платформ управління. Основною проблемою є обмеження вторинної переробки навчальних об'єктів і навчання сценаріїв; так що якщо кількість учнів у групі невелика,то окупність інвестицій може бути недостатньо. Інноваційне електронне навчання включає в себе нові підходи до змісту переробки (обміну контентом) і сценаріїв навчання. Сучасні комп'ютери, як правило, задовольняють задані потреби більшості додатків електронного навчання. Багато країн мають схеми, де комп'ютери перероблених промисловості і торгівлі, освіти
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26040
View/Open
Стаття (393.6Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ