• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 073 – Менеджмент
  • View Item
  • Frontpage
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 073 – Менеджмент
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Формування конкурентної стратегії розвитку молокопереробних підприємств (на прикладі Приватного акціонерного товариства "Дубномолоко")

Author
Сторчак, А. О.
Date
2019
Metadata
Show full item record
Collections
  • 073 – Менеджмент [106]
Abstract
В магістерській кваліфікаційній роботі розглядаються основні теоретико-методичні засади формування конкурентної стратегії розвитку підприємств, способи їх аналізу та шляхи удосконалення, алгоритми формування та вибору. Проаналізовано конкурентну стратегію ПРАТ «Дубномолоко» та проведено економічне оцінювання фінансових результатів досліджуваного підприємства. Для підприємства було запропоновано шляхи удосконалення конкурентних стратегій, а саме вибрано заходи та здійснена оцінка їх ефективності.
 
В магистерской квалификационной работе рассматриваются основные теоретико-методические основы формирования конкурентной стратегии развития предприятий, способы их анализа и пути совершенствования, алгоритмы формирования и выбора. Проанализированы конкурентную стратегию ЧАО «Дубномолоко» и проведено экономическое оценки финансовых результатов исследуемого предприятия. Для предприятия были предложены пути совершенствования конкурентных стратегий, а именно выбрано мероприятия и осуществлена оценка их эффективности.
 
There had been considered in the master's degree thesis the basic theoretical and methodical principles of formation of competitive strategy of enterprise development, ways of their analysis and ways of improvement, algorithms for formation and selection. The competitive strategy of "Dubnomoloko" was analyzed and economic evaluation of financial results of the investigated enterprise was carried out. The company offered ways to improve competitive strategies, namely, selected measures and evaluated their effectiveness.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26437
View/Open
Презентация Microsoft PowerPoint.pdf (1.151Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ