Формування конкурентної стратегії розвитку молокопереробних підприємств (на прикладі Приватного акціонерного товариства "Дубномолоко")
Анотації
В магістерській кваліфікаційній роботі розглядаються основні теоретико-методичні засади формування конкурентної стратегії розвитку підприємств, способи їх аналізу та шляхи удосконалення, алгоритми формування та вибору. Проаналізовано конкурентну стратегію ПРАТ «Дубномолоко» та проведено економічне оцінювання фінансових результатів досліджуваного підприємства. Для підприємства було запропоновано шляхи удосконалення конкурентних стратегій, а саме вибрано заходи та здійснена оцінка їх ефективності. В магистерской квалификационной работе рассматриваются основные теоретико-методические основы формирования конкурентной стратегии развития предприятий, способы их анализа и пути совершенствования, алгоритмы формирования и выбора. Проанализированы конкурентную стратегию ЧАО «Дубномолоко» и проведено экономическое оценки финансовых результатов исследуемого предприятия. Для предприятия были предложены пути совершенствования конкурентных стратегий, а именно выбрано мероприятия и осуществлена оценка их эффективности. There had been considered in the master's degree thesis the basic theoretical and methodical principles of formation of competitive strategy of enterprise development, ways of their analysis and ways of improvement, algorithms for formation and selection. The competitive strategy of "Dubnomoloko" was analyzed and economic evaluation of financial results of the investigated enterprise was carried out. The company offered ways to improve competitive strategies, namely, selected measures and evaluated their effectiveness.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26437