Show simple item record

dc.contributor.authorРатушняк, О. Г.uk
dc.contributor.authorТарасюк, Н. М.uk
dc.date.accessioned2019-11-09T12:41:55Z
dc.date.available2019-11-09T12:41:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationРатушняк О. Г. Менеджмент та маркетинг [Текст] : практикум / О. Г. Ратушняк, Н. М. Тарасюк. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – 120 с.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26611
dc.description.abstractУ навчальному посібнику викладені теорії і практики з менеджменту та маркетингу як основи управління підприємством в умовах ринкової економіки. Розроблені практичні завдання з актуальних питань менеджменту та маркетингу, наведені приклади їхнього розв’язання. Навчальний посібник містить також словник понять та термінів. Рекомендується студентам з усіх спеціальностей під час вивчення дисципліни «Менеджмент та маркетинг», аспірантам, викладачам вищих навчальних закладів освіти, а також менеджерам і підприємцям.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectменеджментuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectорганізаційна структураuk
dc.subjectінвестиційний проектuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectцінаuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectчастка ринкуuk
dc.titleМенеджмент та маркетингuk
dc.typeTutorial


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record