Гейміфікація в системі управління навчанням
Author
Коваленко, О. О.
Паламарчук, Є. А.
Date
2019Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1380]
- Наукові роботи каф. АІІТ [268]
Abstract
Питання гейміфікації є популярним в багатьох сферах освіти, навчання та менеджменту.
Гейміфікація в освітньому процесі є елементом 165зацікавленості студентів до навчання, організації змагань
між студентами та формування середовища сходинок від нижчого рівня до вищого. Ігровий агент в системі
управління навчанням – це моніторингова система поведінки студента з метою відзнаки студента за
різноманітні дії та активність. Гра «Зоряний шлях навчання» одразу надає відзнаки студентам тільки за вхід в
систему. Gamification is a popular issue in many fields of education, training and management. Gamification in the
educational process is an element of students` interest in learning, organizing competitions between students and shaping the environment of the ladder the lower level to the higher. A game agent in a learning management system is a monitoring system of student behavior to differentiate a student for various activities and activities. The Star Path of Learning game
immediately awards students only logins.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26722