Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтадній, А. С.uk
dc.date.accessioned2015-12-18T18:02:48Z
dc.date.available2015-12-18T18:02:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationСтадній А. С. Особливості семантики конотативних дієслів у мові ЗМІ [Текст] / А. С. Стадній // Наук. праці Кам’янець-Подільського держ. ун-ту : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2007. – Вип. 15, т. 2. – С. 199–203.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2725
dc.description.abstractУ статті досліджено конотативний аспект дієслів спілкування у мові сучасних засобів масової інормації. Проаналізовано семантичний обсяг конотативних лексем. Встановлено, що експресеми у мові періодичних видань допомагають журналістам висловити суб‘єктивну оцінку, ставлення автора до описуваного, а також реалізують функцію впливу. З‘ясовано, що експресивності мови сприяє широке використання журналістами елементів розмовної мови.uk
dc.description.abstractThe connotative aspect of the communication verbs in the modern mass media language has been researched in the article. The semantic volume of the connotative lexemes has been analyzed. It has been determined that the periodicals’ language expressive lexemes help journalists to express their value judgment, the author’s attitude to the matter described and they implement the influence function. It was settled that the wide use of elements of a spoken language by journalists promotes the language expressiveness.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський державний університет імені Івана Огієнкаuk
dc.relation.ispartofseriesФілологічні наукиuk
dc.subjectдієсловоuk
dc.subjectконотативні лексемиuk
dc.subjectекспресемиuk
dc.titleОсобливості семантики конотативних дієслів у мові ЗМІuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію