• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2016
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2016
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Передумови тлумачення філософських основ наукового пізнання як метафізичних

Author
Рошкулець, Р.
Roshkulets, R.
Рошкулец, Р.
Date
2016
Metadata
Show full item record
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2016 [63]
Abstract
Розглянуто варіанти тлумачення філософських основ наукового знання як метафізичних. Також ми звернули увагу на історико-філософські витоки метафізичності науки, на світоглядне і практичне спрямування метафізики. Крім того, спробували заперечити кілька напрямів критики метафізики, зокрема, як непрактичного знання. А ще звернулись до освітнього потенціалу метафізики як фактора гуманізації освіти.
 
There were investigated some kinds of interpretation of metaphysical component of scientific knowledge as philosophical one. We have also paid attention on historic-philosophical sources of metaphysical senses of science as well as on Weltanschauung and practical trends in methaphisics. We attempted to deny some directions of critique of metaphysics for example as non-practical knowedge. We also have shown educational potentiality of metaphysics as factor of humanization of education.
 
Рассмотрены варианты истолкования метафизической составляющей научного знания как философского. Также мы обратили внимание на историко-философские истоки метафизичности науки, на мировоззренческую и практическую направленность метафизики. Кроме того, попытались опровергнуть несколько направлений критики метафизики, в частности, как непрактичного знания. А еще обратились к образовательному потенциалу метафизики как фактора гуманизации образования.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28140
View/Open
1561-5677-1-PB.pdf (24.45Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ