Жаргонні фразеологізми в публіцистичних текстах
Abstract
У статті розглянуто жаргонні фразеологічні одиниці на матеріалі публіцистичних текстів, оскільки мовний стиль публіцистики охоплює досить широкий діапазон життєвих сфер та комунікативнтх форм мовлення. Доведено, що саме жаргонні фраземи набагато виразніше, ніж окремі слова, мають яскраве експресивне чи емоційне забарвлення, саме в них ще гострішою стає іронічна експресія. Проаналізовано жаргонні фразеологізми в мові сучасної преси згідно їхньої структури й семантики. This article deals with the jargon phraseological units on material of publicistic texts, because linguistic style of journalism spans a fairly wide range of spheres of life and communicative forms of speech. It is proved that it is jargon phrases have a much more pronounced expressible or emotional color, it is in them that the ironic expression becomes even more acute. Analyzed jargon phraseologisms in modern press according to their structure and semantics.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/28551