Удосконалення інноваційного маркетингу в підприємництві на основі процесного підходу
Автор
Несен, В. В.
Тямушева, В. М.
Несен, Л. М.
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюCollections
Аннотации
В статті подані результати дослідження стану інноваційної діяльності та особливості інноваційних процесів на конкретному підприємстві. Виявлені недоліки інноваційного маркетингу. Запропоновано алгоритм бізнес-процесу по генеруванню та відбору інноваційних ідей. The article presents the results of research of the state of innovation activity and features of innovative processes at a particular enterprise. Weaknesses of innovative marketing are revealed. The algorithm of business process for generation and selection of innovative ideas is proposed.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29080