Функціонування економічних термінів у тексті публіцистичного стилю
Abstract
У статті розглянуто особливості функціонування економічних термінів у тексті публіцистичного стилю; показано, що значна кількість значень термінів у тексті публіцистичного стилю утворена внаслідок процесів метафоризації та метонімізації; зазначено, що вживання економічної термінології в тексті публіцистичного стилю зумовлене такими екстралінгвістичними чинниками, як цільова спрямованість комунікації, її понятійний зміст і рівень економічних знань учасників комунікації. The article deals with the peculiarities of the functioning of economic terms in journalistic style; it is shown that a significant number meaning of terms in the journalistic style are formed as a result of the processes of metaphorization and metonymization; it is noted that the using of economic terminology in journalistic style is due to such extra-linguistic factors as the purpose of communication, its conceptual content and the level of economic knowledge of the communication participants.
URI:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29721