Функціонування економічних термінів у тексті публіцистичного стилю
Abstract
У статті розглянуто особливості функціонування економічних термінів у тексті публіцистичного стилю; показано, що значна кількість значень термінів у тексті публіцистичного стилю утворена внаслідок процесів метафоризації та метонімізації; зазначено, що вживання економічної термінології в тексті публіцистичного стилю зумовлене такими екстралінгвістичними чинниками, як цільова спрямованість комунікації, її понятійний зміст і рівень економічних знань учасників комунікації. The article deals with the peculiarities of the functioning of economic terms in journalistic style; it is shown that a significant number meaning of terms in the journalistic style are formed as a result of the processes of metaphorization and metonymization; it is noted that the using of economic terminology in journalistic style is due to such extra-linguistic factors as the purpose of communication, its conceptual content and the level of economic knowledge of the communication participants.
Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29721