Інтеркультурна освіта, ідея єдності людського роду в контексті вивчення іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі
Author
Столяренко, Ол. В.
Столяренко, О. В.
Stoliarenko, Ol. V
Stoliarenko, O. V
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті розкриваєтьсясутність поняття «інтеркультурна освіта», проблеми їїпоходження. Інтеркультурнаосвіта розглядається як один із важливих факторівформування усучасноїмолоді ціннісних орієнтацій, прагнення до інтеграції в демократичне, багатокультурнесвітове та європейське співтовариство. Наголошується, що оволодіння іноземними мовамисприяє полегшенню протікання інтеграційних освітніх процесів. The article covers the notion "intercultural education" and the problems of its origin. Intercultural
education is regarded as the main factor of young people’s value orientations formation, desire to
integrate into a democratic, multicultural society. It is noted that mastering foreign languages facilitates
the integrative educational processes
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29947