Інтеркультурна освіта, ідея єдності людського роду в контексті вивчення іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі
Автор
Столяренко, Ол. В.
Столяренко, О. В.
Stoliarenko, Ol. V
Stoliarenko, O. V
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюCollections
Аннотации
У статті розкриваєтьсясутність поняття «інтеркультурна освіта», проблеми їїпоходження. Інтеркультурнаосвіта розглядається як один із важливих факторівформування усучасноїмолоді ціннісних орієнтацій, прагнення до інтеграції в демократичне, багатокультурнесвітове та європейське співтовариство. Наголошується, що оволодіння іноземними мовамисприяє полегшенню протікання інтеграційних освітніх процесів. The article covers the notion "intercultural education" and the problems of its origin. Intercultural
education is regarded as the main factor of young people’s value orientations formation, desire to
integrate into a democratic, multicultural society. It is noted that mastering foreign languages facilitates
the integrative educational processes
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29947