Порівняння результатів проведення вступних випробувань до ВНЗ за тестовими технологіями та за змішаною системою
Abstract
Проведено порівняльний аналіз результатів різних форм вступних випробувань. Показано, що оцінювання навчальних досягнень абітурієнтів як за чисто тестовими технологіями, так і за змішаною системою дає приблизно однакові результати з суттєво меншими затратами часових, людських та матеріальних ресурсів у першому випадку. Крім того показано, що врахування у загальному рейтингу шести оцінок з профільних дисциплін з документа про повну загальну середню освіту є позитивним стимулом у вивченні цих дисциплін у середніх навчальних закладах. Проведен сравнительный анализ результатов различных форм вступительных экзаменов. Показано, что оценивание учебных достижений абитуриентов как по тестовым технологиям, так и при смешанной системе дает примерно одинаковые результаты при существенно меньших затратах временных, человеческих и материальных ресурсов в первом случае. Кроме того, показано, что учет в общем рейтинге шести оценок по профильным дисциплинам положительно стимулирует изучение этих дисциплин в средних учебных заведениях. The research considers the urgent issue of different forms of entrance examinations' results analysis. It is shown that the evaluation of enrollees' high school achievements using both test and mixed systems are roughly equal with substantially smaller time and human expenditures and costs in the first case. It has also been shown that the consideration of marks on six major subjects in the total rating is positive incentive to study them at schools.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/3016
http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/444