Напрямки підвищення експлуатаційної ефективності міських автобусів
Abstract
Запропоновані напрямки підвищення експлуатаційної ефективності перспективних міських автобусів на основі застосування колісної формули 4х2.1 та привідних мостів з незалежною підвіскою одинарних коліс. Показано, що пропоновані напрямки забезпечують зменшення їх габаритної довжини по кузову та спорядженої маси у порівнянні з існуючими міськими автобусами великого класу адекватної пасажировмістимості з габаритною довжиною 12,0-12,1 м і зменшення витрат палива на 1.15-1,3 %.. Directions for increasing the operational efficiency of promising city buses based on the use of 4x2.1 wheel formula and drive axles with independent suspension of single wheels are proposed. It is shown that the proposed directions provide a decrease in their overall body length and curb weight compared to existing city buses of a large class with adequate passenger capacity with an overall length of 12.0-12.1 m and a decrease in fuel consumption by 1.15-1.3%.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30350