dc.contributor.author | Войтків, С. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-08-25T09:03:00Z | |
dc.date.available | 2020-08-25T09:03:00Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Войтків С. В. Напрямки підвищення експлуатаційної ефективності міських автобусів [Електронний ресурс] / С. В. Войтків // Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. – Електрон. текст. дані. – 2020. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2020/paper/view/10108. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30350 | |
dc.description.abstract | Запропоновані напрямки підвищення експлуатаційної ефективності перспективних міських автобусів на основі застосування колісної формули 4х2.1 та привідних мостів з незалежною підвіскою одинарних коліс. Показано, що пропоновані напрямки забезпечують зменшення їх габаритної довжини по кузову та спорядженої маси у порівнянні з існуючими міськими автобусами великого класу адекватної пасажировмістимості з габаритною довжиною 12,0-12,1 м і зменшення витрат палива на 1.15-1,3 %.. | uk |
dc.description.abstract | Directions for increasing the operational efficiency of promising city buses based on the use of 4x2.1 wheel formula and drive axles with independent suspension of single wheels are proposed. It is shown that the proposed directions provide a decrease in their overall body length and curb weight compared to existing city buses of a large class with adequate passenger capacity with an overall length of 12.0-12.1 m and a decrease in fuel consumption by 1.15-1.3%. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали XLIX науково-технічної конференції підрозділів ВНТУ, Вінниця, 27-28 квітня 2020 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fmt/all-fmt-2020/paper/view/10108 | |
dc.subject | експлуатаційна ефективність | uk |
dc.subject | міський автобус | uk |
dc.subject | колісна формула | uk |
dc.subject | привідний міст | uk |
dc.subject | типорозмірний ряд | uk |
dc.subject | operational efficiency | en |
dc.subject | city bus | en |
dc.subject | wheel formula | en |
dc.subject | drive axle | en |
dc.subject | size range | en |
dc.title | Напрямки підвищення експлуатаційної ефективності міських автобусів | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 629.02, 656.017 | |
dc.relation.references | Грищук О. К., Стрельнікова О. В., Бєлецька О. М. Підвищення ефективності експлуатації автобусів на міських маршрутах. Вісник Національного транспортного університету. 2012. № 25. С. 277-281. | uk |
dc.relation.references | Кривошапов С. І. Статистичний метод нормування витрати палива на автомобільному транспорті. Вісник Донецької академії автомобільного транспорту. 2014. № 3. С. 31-37. | uk |
dc.relation.references | BRIST Product-Portfolio. URL: https://bristaxle.com/wp-content/uploads/ 2020/03/BRIST_Product-Portfolio_v20200302.pdf (дата звернення: 17.04.2020). | en |
dc.relation.references | ZF. Produktübersicht Product Overview. URL: https://www.zf.com/master/ media/corporate/ m_zf_com/company/download_center/products/buses/ TU_Product_Overview_201909_DE_EN_LowRes.pdf (дата звернення: 17.04.2020). | en |
dc.relation.references | Біліченко В. В., Цимбал С. В., Цимбал О. В. Методики визначення потреби в рухомому складі. Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту. Матеріали VIII-ої міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 14-15 квітня 2020 р.: зб. наук. праць. Вінниця: ВНТУ, 2020. С. 64-67. | uk |