Удосконалення роботи транспортно-пересадочних вузлів під час мультимодальних пасажирських перевезеннях за участю залізниць та автотранспорту
Author
Ломотько, Д. В.
Філіпський, О. В.
Кравченко, Д. М.
Lomotko, D.
Filipskyi, O.
Kravchenko, D.
Date
2019Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
У статті запропоновано удосконалити технологію мультимодальних залізничних пасажирських
перевезень за участю автотранспорту шляхом узгодження графіку руху всіх видів транспорту.
Узгодження графіку здійснено в умовах транспортно-пересадочного вузла з використанням
моделювання пасажиропотоків в процесі взаємодії різних видів транспорту. Це дозволило
раціоналізувати місткість транспортних засобів, скоротити на 30% час очікування пасажирами у
пунктах пересадки, зменшити вимоги до пропускної та переробної спроможності елементів
транспортно-пересадочних вузлів.
Встановлено, що для планування та оптимізації маршрутів складних пасажирських перевезень
необхідно налагодити систематичний збір інформації про пасажиропотоки шляхом використання
сучасних засобів комп’ютерної техніки, зв’язку та супутникової навігації. Це дозволить створити
мультимодальну технологію функціонування мережі пасажирських перевезень на приміських та
міжміських маршрутах за участю залізниць та автомобільного видів транспорту. В свою чергу, ця
технологія повинна базуватись на концепції «єдиного квитка» та наскрізної відповідальності за
дотриманням умов перевезення пасажира.
Проведені розрахунки для умов транспортно-пересадочного вузла міста Дніпро оцінили
економічний ефект на рівні 3.2 млн. грн. в рік за зменшення навантаження на транспортну
інфраструктуру на 9.2%. Це сприятиме створенню операторів мультимодальних пасажирських
перевезень та привабливості транспортної галузі для інвесторів. The article proposes to improve the technology of multimodal railway passenger transportation with the participation of the motor transport by coordinating the schedule of traffic of all types of transport. Harmonization of the schedule is carried out under conditions of transport-transfer hub applying modeling of passenger traffic in the process of interaction of various kinds of transport. This allowed to rationalize the capacity of vehicles, reduce the waiting time for passengers by 30% at the points of transfer, and reduce the requirements for the throughput and processing capacity of the transport-transfer hubs.
It is established that to systematize and optimize the routes of complex passenger traffic it is necessary to establish a systematic collection of information about passenger traffic using modern means of computer equipment, communication and satellite navigation. This will allow the creation of a multimodal technology for the operation of the passenger transportation network in suburban and interurban routes with the participation of railways and motor transport. In its turn, this technology should be based on the ideology of a "single ticket" and a comprehensive liability for compliance with the conditions of passenger transportation.
The calculations made for conditions of the transport and transfer center of the city Dnipro gave an assessment of the economic effect at the level of 3.2 million UAH in a year when the load on transport infrastructure is reduced by 9.2%. This will facilitate the creation of multimodal passenger transport operators and the attractiveness of the transport industry for investors.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30486