Використання стилів навчання студента в освітньому процесі університету
Автор
Шиян, А. А.
Азарова, А. О.
Нікіфорова, Л. О.
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюCollections
Аннотации
Задачею вищої освіти є підготовка нового покоління
високопродуктивних працівників для економіки країни. В роботі використано
класифікацію сприйняття інформації людиною та описано її застосування до
різних аспектів її діяльності. Показано, що основна різниця між класами
описується дихотомією «узагальнюючий – деталізючий». Перший полюс описує
людей, мотивація та сприйняття інформації яких до діяльності здійснюється на
рівні символів, загальних понять та термінів. Тоді як другий полюс описує
людей, які мотивуються конкретними подіями, об’єктами, сутностями тощо.
Класифікація сприйняття інформації студентом дозволяє підвищити
ефективність методів подання нового матеріалу викладачем.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31278