Математична компетентність майбутнього інженера – необхідний складник фахового зростання особистості в системі неперервної професійної освіти
Автор
Петрук, В. А.
Клєопа, І. А.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Анотації
Сучасний стан математичної освіти вимагає педагогів та дослідників шукати потужні інноваційні технології та методи для підняття рівня математичної підготовки випускників шкіл, майбутніх випускників технічних ЗВО. Математична компетентність майбутнього інженера є складовою частиною його професійної компетентності [1, с. 63]. Високий рівень математичної компетентності підвищує конкурентоспроможність фахівця на ринку праці, розширює спектр підприємств технічного профілю для його працевлаштування, сприяє успішному кар`єрному росту.
У сучасній педагогіці проблема формування математичної компетентності в студентів залишається не достатньо вирішеною. Одна з перших проблем - досить низький рівень знань та вмінь з математики у першокурсників технічних ЗВО.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31357