• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • View Item
  • Frontpage
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра програмного забезпечення
  • Наукові роботи каф. ПЗ
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Технологія навчального процесу з використанням концепції GBL

Author
Бевз, С. В.
Войтко, В. В.
Бурбело, С. М.
Білоконна, К.
Date
2014
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові роботи каф. ПЗ [1511]
Abstract
У статті розглядаються можливості активізація навчального процесу шляхом впровадження концепції Game Based Learning (GBL), яка орієнтована на впровадження в навчальне середовище ігрових ситуацій та базується на розробці й використанні навчальних комп’ютерних програм і тренажерів в процесі отримання знань. Застосування концепції GBL розглядається на прикладі технології навчального процесу з використанням розробленої навчальної гри «Математика для дітей»
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31492
View/Open
54-62.pdf (1.752Mb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ