• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Наукові праці Вінницького національного технічного університету
  • Наукові праці ВНТУ. 2020. № 3
  • View Item
  • Frontpage
  • Періодичні видання ВНТУ
  • Наукові праці Вінницького національного технічного університету
  • Наукові праці ВНТУ. 2020. № 3
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Теоретичне обґрунтування вдосконалення системи «машиніст-поїзд-диспетчер»

Author
Чернецька-Білецька, Н. Б.
Баранов, І. О.
Мірошникова, М. В.
Кужель, С. Г.
Date
2020
Metadata
Show full item record
Collections
  • Наукові праці ВНТУ. 2020. № 3 [5]
Abstract
У статті наведено математичну модель, яка відображає різні чинники негативного впливу на якість прийнятих рішень оператором транспортної системи, де складниками є: професійна підготовка, умови праці та організація робочого місця, режим праці та відпочинку, ступінь невизначеності інформації, що надходить до оператора. Запропоновано концепцію опису системи забезпечення безпомилкової роботи. Визначено алгоритм отримання різних варіантів захисту трудової діяльності операторів від появи помилок і алгоритм вибору найбільш раціонального варіанту. Виконано аналіз результатів соціологічного обстеження з питань найбільш трудомістких диспетчерських функцій. На підставі аналізу сукупності чинників, що впливають на якість прийнятих рішень оператором транспортної системи, запропоновано систему забезпечення безпомилкової роботи як поїзного диспетчера, так і машиніста локомотива, основою якої є математична модель. Розроблено математичну модель, яка моделює безпомилковість роботи перевізного процесу та технічних засобів із необхідною надійністю. Висвітлено методику підготовки оператора транспортної системи з метою отримання якісного навчання з необхідною надійністю. Отримано залежності надійності професійної підготовки оператора транспортної системи від кількості циклів навчання й різних матриць перехідних імовірностей, на підставі яких сформовано підхід щодо визначення необхідного часу (циклів навчання), необхідний для досягнення заданої надійності навчання. Визначено параметри середовища, за яких забезпечують необхідну ймовірність виконання диспетчером функцій безпомилковості. Виконано розрахунки результувальної функції безпомилковості роботи оператора транспортної системи з використанням усіх елементів. Оптимальну надійність диспетчера визначено на основі розгляду n-ї кількості різних варіантів параметрів середовища й вибору варіанта з мінімальними сумарними витратами.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31626
View/Open
Чернецька-Білецька.pdf (923.6Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ