Діагностика сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів в процесі гуманітарної підготовки
Abstract
В статті подано сутність понять про самоосвітню компетентность та самоосвітню
компетентність студента закладу вищої освіти. Розглянуто підходи до діагностики та
контролю знань в навчально-виховному процесі, описано рівні, показники та критерії формування
самоосвітньої компетентності в майбутніх інженерів на основі гуманітарно-фундаментальних
дисциплін. В статье представлена сутность понятий о самообразовательной компетентности и
самообразовательной компетентности студента учреждения высшего образования.
Рассмотрены подходы к диагностике и контролю знаний в учебно-воспитательном процесе,
описано уровни, показатели и критерии формирования самообразовательной компетентности у
будущих инженеров на основе гуманитарно-фундаментальных дисциплин. The article describes the essence of the concepts of self-education competence in general and selfeducation
competence of a student of a higher education institution. Approaches to diagnostics and
control of knowledge in the educational process are considered, the levels, indicators and criteria of
formation of self-educational competence on future engineers on the basis of humanitarian and
fundamental disciplines are described.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32032